Hej,hej,hej!

Heeej, ja jag vet.. Dålig uppdareting.. Men så kan det vara ;) Imorgon konfirmeras jag äntligen ! Det blir nog roligt, vi kommer typ spela upp en liten teater och sånt :)
.
Till en annan sak angående mina bilder som kommer här under ;p
.
Det har redan fallit ett offer för mitt stekander rum under sommardagarna.. Tyvärr dom en blomflugga (?) i går..
.
Men det gjorde inget :) En flugga minder på mitt rum ;)
.
.
.
För några dagar sedan följde jag med min syster och hennes kompis till ko-släppet på västraby gård :)
Det såg faktisk ganska kull ut för dom stångades och höll på :p
.


Sara

Jätte fina bilder verkligen!

2012-05-07 | 22:51:28 | http://sarajosefin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0