Sötnos!

Såå, dålig uppdatering i dag för har typ inte varit hemma..
För var jag hos Jasse till typ eftermiddagen då pappa kom och hämta mig sen skulle han till bilprovningen så då fick man snällt följa med, efter de så var det hem och äta snabbt sen hund kurs vid 6 så kom hem innan men har itne orkat skriva så får göra de nu :)
Hudkursen gick bra, ibörja var Rocky så taggad att han skällde på allt och alla... Speciellt en schäffer som han inte gillar så sa hundtränaren till honom tre gånger på skrapen så sköte han sig resten av kvällen ^^ Hon är väldigt bästemd i rösten så tror han blev lite rädd ^^ Men det var skönt får mig så behövde jag inte hålla på och slita med en hoppande hund som inte lyssna.. Men annars var han jätte duktig :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0