Our Song..

Dag 34 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?

Ingen anning just nu.. Men den jag älskar vill ja ju klart ha en framtid med..

Vill ha en lång framtid med Jasse N, Jasse E, Ronja och Jonna.. Vill aldrig förlora er..
(men man vet aldrig vad som händer på vägen.. )

Men vet faktisk inte just nu.. Men jag vill nog bo utomlands ett tag eller något :)

Så svänging låt ;)



ronja den bästaste

älskling! du kommer aldrig att fölora mig! jag kommer finnas där för dig, dag som natt tills den dagen jag inte finns mer! <3

2012-03-09 | 20:57:12 | http://santasangel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0