Nickname?

Dag 32 – Smeknamn du har och varför

Jag har inte något smeknamn nu så men när jag var 0-3 år kanske så kalades jag Mimmi för att min storasyster som är ett år äldre kunde inte säga Emily så blev det Mimmi sen haka några vuxna på det :)

Men sen när jag gick kanske i klass 2-5 någonting så kalade dom mig Emme, vet faktiskt inte varför men det kanske var lättare och säga :p Jag säger fortfarande ibland när man ska säga vem det är eller något sånt så säger jag typ " De är Emme ".. (låte skit konsigt här hahah )

Men min lila syster säger fortfarande Emme till mig.. hon är 10 år snart.. Men ja.. De gör inget.. ;p







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0