My place !

Heej, idag är det fredag och jag sluta 12 ! :D Skööönt :)
Åkte hem så somnade jag framför tven, haha.. Gick ut med hunden sen så jag kunde vakna lite ;)
Sen följde vi med när zanna skulle övningsköra med sin moppe, så fick jag med testa :) Skit kul :D

Snart ska Evve komma så ska vi ha roligt :) Hahha..

Dag 27 - Min favoritplats

Min favorit plats är i vattnet, i stan (Helsingborg), i Dalarna och utanför Domsten där vi har en sommar stuga :)

Fast Kullaberg är också en utav mina favorit platser.. Där är så fint ute vid fyren :)


Kullaberg!

Stan!

Stan!

Dalarna!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0