Miss u!

Dag 28 - Det här saknar jag

Jag saknar sommaren supper mycket!
Sen saknar jag mina bästeväner Jasse och Jasse ^^

och sen saknar jag mormor och Peter som tyvärr finns i himmlen :/ Men alla har sin plats...

Mormor dog av en sjukdom för tre årsen ungefär.. Och jag har inte förstått förens nu på senare åren att jag saknar eftersom jag visste att hon var sjuk innan.. Så blir det en annan sak när någon lämnar en mer som en lättnad för man vet att hon har det okej.. Men nu har jag förstått att hon betyde/betyder mycket för mig...

Peter försvan från oss helt plötslig och det är en helt annan sak..

Men alla finns i våra hjärtan! Så dom lämnar aldrig en....

(Sen saknar jag en person till ^^ Men det är hemligt ^^ )

Hihi, det blev en hel snyft historia här.. Hahah, första gånen jag skriver så mkt.. Så hoppas det går att läsa med för är inte så bra på att skriva långa texter utan att man itne förstår eftersom jag har dyslexi ^^







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0