Läs inte! Haha, du kommer läsa ändå ;)

Heey, varit på hundkurs nu.. Det gick sådär.. Är lite besviken för han skälde nästan bara och ville inte lyssna men vi har inte varit där på två veckor så kan vara därför.. Han var ju sjuk för 2 veckor sen när jag var lite sjuk.. Men annars var det okej :)
Ska åka skridskor imon med skolan ;p Hahaha, vi får väl se hur det går..
Dag 33 - Det här upprör mig

Folk som är så envisaatt dom är tröga.. Det är skitjobbigt (för jag är också sjukt envis)

Folk som inte inser verkligheten..

Uppmärksamhets beroende personer... Skit jobbigt...

Lite utav dem sakerna som upprör mig :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0