Jeans!

Så nu är jag äntligen klar med allt plugg jag har till i morgon, ska ha matte och NO prov i morgon och vill att det ska gå bra :)

Första gången på dagen jag startar datan *stolt* ;p
Haha, började sjunga på Roger Pontares låt "När vindarna viska mitt namn" haha, har inte lyssnat på den låten på felra år men jag.. Så nu sitter jag här och dunkar den :p Vill bara skrika med i refrengen men får inte fö min syrra plugga :/ Vi delar ju rum för mitt renoveras.. Men i helgen ska vi tapetsera upp fototapeten jag ska ha :D

Känner mig så himmla glad nu dom senaste dagarna :D Måste vara för det finna vädret och att det snart är vår :D

Dag 40 – Ditt favoritplagg?
Det är nog ett par jeans som är rätt så nya, men tror dom är det bästa plagget jag har :D
Här är dom ;p
Denna bjuder jag på ;p





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0