Future!

Hihi, var duktig idag och måla i taket på mitt rum :) Fast nu känns det som jag har massa färg i hårt :p
Var helt vitprickig på armarna innan när jag hade målat klart ^^


Dag 29 - Min Framtid

När jag gått ut skolan och gymnasium vill jag resa till olika ställen och se nya platser :) Jag har bara varit i Turkiet som ett land långt borta annars typ Danmrk, Norge, och Holland..
Men jag vill åka till USA, Australiten och Hawaii.

Mina framtida jobb är ganska oklara just nu.. Jag har just nu tre olika saker jag vill jobba med..

Jag vill såklart bli fotograf.. Men om man ska ha det som det enda jobbet måste man nog vara ganska kännd om man vill klara sig på det.. Men det hade varit supper kul! Få åka runt överallt och fota typ allt från himmel och jord!

Sen vill jag bli vetrinär eller ta han om djur på något sätt.. För jag tycker det är så himmla kul med djur och träffa nya djur.. Lära dom saker osv..

Sen sisst men inte minst vill jag bli Mäklar :)
Tycker det värkar vara kul.. Vet inte varför faktisk men tycker bara det... Man kan ju också fota som mäklare i hus och så.. Men annars vet jag inte varjag fick det ifrån ^^





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0