Change life?

Hey,
Vet inte vad jag ska skriva.. Men sitter här och försöker plugga medans jag har smått ont i huvudet och är allmänt trött.. Så det går nog bra..
Ska inte tjata om de..
Dag 31 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?

Antingen en kille eller en känd person så man vet hur det känns :)

Om det skulle vara en känd person så skulle jag nog vilja buyta liv med P!nk eller någon annan super känd person..
P!nk tycker jag är skit cool och har alltid tyckt om hon och hennes musik.. :D


Så jävla cool hon är!


Om det var en kille som jag skulle byta med skulle det nästa kunna vara vilken snygg kille som helt ;) hhahah.. Fan vad kul det hade varit !





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0