Slut för idag...

Då sluta jag för dagen nu då :) Har bara varit i skolan där jag praoar i en och en halv timme för det är vaten läka så det finns inget vatten, så jag och min lilla syster ska åka in till stan ist så man kan gå på toa :p
Får se om det blir prao i morgon eller om jag är ledig i morgon med ;p
Dag 4 - Meningen bakom ditt bloggnamn 

Menigen bakom mitt bloggnamn är gansak engkelt :) Jag älskar att fotografera och jag heter Emily ;)
Hahah, jag har ju ganska mkt bilder så ja, men har dålig fantasi med så kom inte på något annat haha :)  

(därför brukar jag itne skriva särskilt långa texter för vet inte vad jag ska skriva om, men tycker själv det är tråkigt att läsa långa texter.. Jag tycker det är roligar att kolla på bilder :) )
Rocky min hund :)
Och Trollet vår katt :)
Hahaha, psykad bild på Rocky !





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0