Min dator är sjuk :(

Haha, min dator började typ ryka ;o Fick typ en hjärtattack haha... Så då får jag väl låna min lilla syrras dator :p den är skit "snabb"..
Måste lämna in min dator den är helt cp. :(

Ska se om jag ska till The Tivoli i stan ikväll, Zannas kompis ska vara där och tävla i någon musik tävling, sen så kan det vara rätt kul att åka någon stanns :)


Dag 5 - Mina syskon

Dag fem i blogg saken så ska jag prata om mina syskon.
Ja, jag har två systrar en som är 9 år snart 10 och en liten stora syster som är 15. (lite stora syster fr jag är längre än hon ;) haha )
Min lilla lilla syster heter Alice och min lilla stora syster heter Zanna.

Vet inte riktigt vad man ska säga om dom.. Dom är inte som normala systar mer onormala  men vem orkar vara normal ;) Hahah, jag själv är inte heller så normal ;p

Zanna har med en blogg, kolla in den hääääääääär!
(tryck på "hääär" där ovan alltså)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0