KärLek!

Var på väla efter praon med Evve doch Nelly, Kuligt :) Var typ inga folk där..
Jag det är dag 1 på den listan så då skulle jag prata om min första kärlek...
Min förtsa största kärlek var..... (trumvirvel) Taylor Lautner !
OMG så snygg han är! Tror jag dör!
Hahaha, nä skoja ;)
Men hur ska jag kunna vet om jag varit riktigt kär i någon, jag har ju inte äns levt halva livet.. Så hur ska jag kunna vet det ? 
Men tror jag har varit riktigt kär en gång, så som det pirar i magen när man ser personen, man blir supper glad när man tänker på han, man kan aldrig sluta tänka på honom (a) 
Men hur ska jag kunna veta säkert det kanske finns en starkare känsla... Som jag inte har upplev ännu..
Ja, jag får väl se vad som händer i framtiden ;)
(dom två översta bilderna är lite överredigrade.. )





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0