Intressant...? Hmm...

Dag 3 –   Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

1.Jag heter Emily, haha..
2. Jag brinner för att fotografera!
3. Jag älskar min hund Rocky
4. Jag gillar inte vintern
5. Jag har dyslexi och därför kan jag har många fina stavfel jag inte märker ^^
6. Jag bor på min syrras rum nu, för vi ska renovera mitt :)
7. Jag är ganska lat, haha de vet dom som känner mig ;)
8. Jag är mörkrädd :s
9. Jag hatar alla små kryp i skogen, speciellt spindlar!
10. Jag lyssnar på all slaks musik..
11. Är nog lite för mkt socker berodende, haha..
12. Buss, bil & tåg är det tråkigaste som finns att åka..
13. Jag älskar min systemkamera! ;*
14. Detta var nog intressant...
15. Kommer inte på något..








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0