Tobbe Larsson!

Tjena!
Sluta 12 idag och åkte sedan till Väla med Ronja och Matti, var där ett tag och gick runder sen skulle ja t skolan igen och städa sista dagen nu då :) På måndag ska vi få glass för det :) MUMS!
.
Sen nu ikväll ska jag nog kolla film med några kompisar tror ja.. Nice!
.
.
Imogon ska jag faktisk utanför Malmö någon stanns och kolla på Tobbe Larsson Show med min Jasse! :D Det ska bli hur roligt som helts och Tobbe är grym med sinna hästar!
Ska såklar ha med kameran så hoppas det bli många finna bilder på hästarna :)
.
.
Hörs i mon då!
Såhär glad känner jag mig nu! :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0