Torsdag!

Helloja!
Samanfattning av dagen! Rolig, lång och Rolig :)
.
Skolan som vanligt, efter cillade lite med vänner nu sitter jag här under täcket och fryser lite.. Hahah.. Men inte så länge till ;)
.
När jag skulle ut innan i dag så tänkte jag ta med kamerna men jag ångrade.. Det skulle jag inte gjort.. Jag hittade flera ställen jag ville fotografera som skulle blivit rikigt fina bilder tror jag.. Men nä såklar hade jag inte kamerna med mig.. Och jag kan nt direkt gå tillbaka för det var en fålgel och himmlen är en utav dem sakerna som var fina...
.
Nästa gång ska kamerna med..
.
Hahaha, föresten så tänker jag itne skriva på bloggen om jag gör något här hemma.. Hahah.. Skrev att jag vattnade blommorna i går ju.. Men vattnade bara två st på övervåningen så idag så fick jag vattna alla där nere med.. För min föreldrar läste på min blogg att jag hade gjort de.. Hahah xd
.
Tycker faktiskt jag blivit duktig på att skriva mycket :D
Även om det kan vara lite krångligt :p
.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0