Duktig hund :D

Hej igen..
.
Idag har jag varit hos en hundtolk och tränat Agility :)
.
Det skulle komma en hundtolk till klubben där jag tränar så tänkte jag att det kan vara kul och se vad man får ut utav det. Jag tror faktisk på sånna "övernaturliga" saker osv. Tycker det var väldigt intressant :)
.
Jag kom in i det rummet där hon satt hon frågade vad han hetter och hur gammal han var sen började hon skriva som bara den, dom "komunicerade" då alltså, efter 10 minuter hade hon skrivit två A4 papper och skulle läsa detta för mig. Mitt när hon läste så var det sånt speciellt som stämte så jag blev helt chockad och började skratta jätte mkt :p
.
Det var i alla fall väldigt intressant och vara med om :) Hon brättade sådanna saker som hon ömöjligt kunde veta för hon har aldrig träffat han innan ju. Om man tror på sådant är från person till person. Men jag tror typ på andrar och andra övernaturliga saker och kan man få kontakt med en död person kan man ju säker få kontakt med ett levande djur tänker jag.
.
Agilityn gick super bra för att vara en ny grupp och nya hundar tycker jag :) Fast han var lite trött så ibland gick det väldigt segt ;p Men han var supper dukitg !
.
.
Oj, det blev långt xd





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0